Nyheder

Loppemarked 2018

11. jun. 2018, kl. 21.03

Tilmelding og yderligere info på.


https://www.holdsport.dk/sport...

Indkaldelse til Ekstraordinær Generalforsamling 4. april kl. 19.00

15. mar. 2018, kl. 10.18

Ekstraordinær Generalforsamling



ONSDAG DEN 4. APRIL 2018 KL. 19.00 i klublokalet.


Dagsorden:


1. Valg af dirigent


2. Valg af minimum 1 medlem til bestyrelsen (der er villig til at påtage sig kasserer-posten)


3. Eventuelt


Nogle af de arbejdsopgaver vi søger en kasserer til at udføre i bestyrelsen er:


Modtagelse og betaling af fakturaer,


Udsendelse af fakturaer (til sponsorer og andre),


Kontingentopkrævninger (2 gange pr. sæson) og opfølgning på betaling,


Ansøgning om lokale-, hal- og medlemstilskud,


Medlems- og haltimeopgørelse til DIF, DGI og kommunen,


Daglig bogføring og udarbejdelse af årsregnskab,


Ansøgning om kursustilskud,


Momsindberetning og betaling.


Så kan du se dig selv i rollen som kasserer, eller måske tilbyde at dække enkelte af ovennævnte arbejdsopgaver, hører vi gerne fra dig.


Har du lyst til at blive en del af bestyrelsen, uden nødvendigvis at blive kasserer, er der altid plads til ekstra hænder, så duk gerne op på generalforsamlingen og meld dig.


Vi mangler også en ny sponsor-ansvarlig - du behøver ikke nødvendigvis at være medlem af bestyrelsen for ar hjælpe med denne opgave. Så tag gerne fat i en af os fra bestyrelsen, hvis dette kunne være noget for dig.


På bestyrelsens vegne, Susanne 

Intersport Middelfart afholder klubuger i ugene 10 og 11

27. feb. 2018, kl. 16.36

Intersport Middelfart afholder klubuger i ugene 10 og 11.

Se vedhæftede pdf dokument. Her

Med venlig hilsen

Bestyrelsen og Intersport Middelfart

Indkaldelse til Generalforsamling, Onsdag den 14. marts 2018 kl. 19.00.

20. feb. 2018, kl. 08.38

Indkaldelse til generalforsamling

Middelfart HK indkalder herved til generalforsamling


ONSDAG DEN 14. MARTS 2018 KL. 19.00


I Lillebæltshallens cafeteria.


Dagsorden ifølge vedtægterne:


1. Valg af dirigent


2. Beretning


3. Regnskab 


4. Indkomne forslag 


5. Valg til bestyrelse m.v.


På valg til bestyrelsen:


Thomas Madsen - modtager ikke genvalg


På valg som revisorer:


Jette Raundahl, Gitte Thomsen


På valg som suppleanter:


Bestyrelsen: Maria Weber Madsen, Helle Skovsende Hansen


Revisorsuppleant: Tina Rasmussen


6. Eventuelt


Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være et medlem af bestyrelsen i hænde senest 3 dage før generalforsamlingen.


Inden generalforsamlingen inviterer klubben til fællesspisning i hallens cafeteria kl. 18.00 - af hensyn til bestilling af mad er tilmelding til spisning nødvendig senest torsdag den 8. marts kl. 18.00 til Lone på SMS 51 31 28 82.


Det er selvfølgelig muligt at deltage i generalforsamlingen uden spisningen - i så tilfælde er tilmelding ikke nødvendig.


Vel mødt.


Bestyrelsen


Som det fremgår modtager Thomas ikke genvalg - vi skal derfor have ny kasserer og ny sponsor-, tøj- og klublokaleansvarlig. Kunne dette være noget for dig, eller vil du gerne have yderligere oplysninger herom, så hører vi meget gerne fra dig inden generalforsamlingen. 

Træningstider for sæsonen 2017/18

7. jul. 2017, kl. 14.40

Træningstider sæson 2017/2018

Hej alle.


Vi har nu endelig fået haltidstildelingerne fra hallen og udkast til træningstider for den kommende sæson ser således ud:


U6:


Onsdage kl. 16.30-17.30 (hal C)


U8:


Onsdage kl. 17.00-1800 (hal C)


U10 piger:


Mandage kl. 18.00-19.00 (hal C)


Torsdage kl. 16.00-17.15 (hal A)


U10 drenge:


Onsdage kl. 18.00-19.30 (hal C)


Torsdage kl. 18.00-19.15 (hal C)


U12 piger:


Tirsdage kl. 17.00-18.15 (hal C)


Torsdage kl. 17.15-18.30 (hal A)


U12 drenge:


Tirsdage kl. 17.00-18.15 (hal C)


Torsdage kl. 17.15-18.30 (hal A)


U14 piger:


Tirsdage kl. 19.30-21.00 (hal C)


Torsdage kl. 19.15-20.30 (hal C)


U14 drenge:


Tirsdage kl. 18.15-19.30 (hal C)


Torsdage kl. 18.30-20.00 (hal A)


U16 piger:


Mandage kl. 19.00-20.15 (hal C)


Onsdage kl. 19.30-21.00 (hal C)


U16 drenge:


Mandage kl. 20.15-21.30 (hal C)


Torsdage kl. 20.30-22.00 (hal C) sammen med dame senior


Dame senior:


Tirsdage kl. 18.00-20.00 (Strib hal 2)


Torsdage kl. 20.30-22.00 (hal C) sammen med u16 drenge


Herre senior:


Tirsdage kl. 20.00-22.00 (Strib hal 2)


Torsdage kl. 20.00-22.00 (hal A)


Trille Trolle:


Lørdage kl. 9.00-10.00 (hal A)


U12 piger og u12 drenge deler hallen til begge træninger!

MHK Årets forening på fyn 2017

8. maj. 2017, kl. 22.52

MHK er her til aften blevet kåret til Årets håndbold forening på fyn.

Det skete ved det årlige Repræsentantskabsmøde i Fyns Håndbold Forbund.



På billedet ses klubbens formand Susanne Olesen og Mogens Mulle Johansen (Formand for Fyns Håndbold Forbund)

Klubuger i Intersport! Uge 10 og 11.

3. mar. 2017, kl. 21.51

Klubuger i Intersport Middelfart

Hej MHK´er


Så er der mulighed for at opnå 20% rabat i ugerne 10 & 11 hos Intersport Middelfart.


Medbring vedhæftede invitation for at opnå rabatten.


Hilsen


Bestyrelsen MHK


KLUBUGE_Middelfart_2017.pdf

Generalforsamling 23. februar 2017 kl. 19.00

6. feb. 2017, kl. 20.45


GENERALFORSAMLING





Middelfart HK indkalder herved til ordinær generalforsamling:




TORSDAG DEN 23. FEBRUAR 2017 KL. 19.00


i klublokalet.




Dagsorden ifølge vedtægterne:





  1. Valg af dirigent

  2. Beretning

  3. Regnskab

  4. Indkomne forslag

  5. Valg til bestyrelse m.v.

  6. Eventuelt




Ad punkt 4:




Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være et medlem af bestyrelsen i hænde senest 3 dage før generalforsamlingen.




Ad punkt 5:




På valg er:


Til bestyrelsen:


- Susanne Olesen


- Joachim Veith


- Jan Ole Andreasen


- Lone Storgaard




Som revisorer:




- Jette Raundahl


- Gitte Thomsen




alle er efter det oplyste villige til genvalg.




Klubben er vært ved en øl/sodavand.




Bestyrelsen håber på stor opbakning fra forældre, spillere og andre med tilknytning til klubben.




Der er plads til flere og nye medlemmer i bestyrelsen - og vi afgiver alle gerne vores plads, hvis nogen skulle have lyst til at tage over - så hvis det kunne være noget for en eller flere af jer, opfordrer vi til at man møder op og melder sig på generalforsamlingen. I er meget velkomne til forinden at tage fat i en af os fra bestyrelsen, for at høre nærmere.




Håber at se jer alle.




På bestyrelsens vegne,




Susanne Olesen


Trille / Trolle - nyt hold i MHK

17. aug. 2016, kl. 08.41

Vi er meget glade for at kunne meddele, at de to små skovtrolde Trille og Trolle nu også er klar til at indtage Middelfart Håndboldklub.

De to trolde disker op med små, sjove eventyr, der tryllebinder de 2-5 årige børn til at røre sig og lege både med og uden den fantastiske håndbold.

’Trille og Trolle i underskoven’ er et magisk eventyrunivers, som ved hjælp af små troldehistorier, specieludviklet musik og troldematerialer skal skabe en unik legeplads for de mindste børn og deres forældre i håndboldhallerne.

”Det handler om at skabe glæde og gode oplevelser for familierne. Mor og far skal med ud på gulvet og have det sjovt sammen med børnene. Dvs. at de selv skal være med til at gennemføre de sjove og motiverende eventyrøvelser,” fortæller Søren Simonsen, DHF’s Udviklingschef.

Trille og Trolle i underskoven’ er nemt og ligetil at gennemføre, og alle kan være med i eventyrerne. DHF har fabrikeret et såkaldt troldekit, som serverer en masse eventyr med aktiviteter, cd med troldemusik, instruktørvejledning med mere, så det er fuldstændig ukompliceret for foreningerne, forældrene og børnene at træde ind i den nye eventyrverden og få de mindste til at røre sig på en sjov og eventyragtig måde,” fortsætter Søren Simonsen.

Udover at give børnene og deres forældre en fælles og forrygende oplevelse, styrker ’Trille og Trolle i underskoven’ børnenes motorik og giver dem nogle kompetencer til gavn på deres udviklingstrin.

Læs mere om ’Trille og Trolle i underskoven’ på www.dhf.dk/underskoven

Virker ’Trille og Trolle i underskoven’ som noget for dig og dit barn, - så mød op i lillebæltshallerne, Hal A, lørdag den 3. september 2016 kl. 9.00 - 10.00, og få masser af grin, hygge og sved på panden sammen.

Ved spørgsmål er I velkomne til at kontakte holdansvarlig, Katrine, på tlf. 30 69 78 98 (efter kl. 16.30) eller mail: katrine_tn@live.dk

Vi ses i hallen

Bestyrelsen